Thursday, July 8, 2010

.......background of me, myself, and i...........















hye n hello to all of you.. yuyun is not my real name tapi aku lebih selesa lah kalo dipanggil begitu.. i am a sarawakian tapi menetap di shah alam because sekarang nih aku tengah belajar di UITM PUNCAK PERDANA.Aku ambek jurusan SENI LAYAR di TEKNOLOGI KREATIF DAN ARTISTIK.. aku mengambil jurusan SKRIN.. urm, skrin tu kiteorang blaja pasal pegang-pegang kamera.. pasal jadi pengarah jugak lah..


hebatkan jurusan aku.. tapi kalo nak masa depan kita cerah.. kenalah pandai mengambil peluang.. PELUANG TAKKAN DATANG KEPADA KITA SELAIN KITA YANG MEREBUT UNTUK MENGAMBILNYA.. betul tak guys?? hehhee..

Aku sangat suka menari.. dance is a part of my life sekarang.. memang dah sangat sebati dalam diriku. setiap pergerakkan seni yang aku buat, mampu memberi kepuasan kepada diriku. korang setuju x???
aku memang dari kecil lagi memang gemar menari. aku mula terlibat dalam tarian ni seenjak aku di darjah DUA.. sampailah sekarang aku menari.. mama n papa sangat support aku.. love u mama n papa..!!!muaxx..xoxo..


No comments:

Post a Comment