Saturday, September 18, 2010

Raya yang MERIAH LAH sangat...~



hye kawan.. alhamdulillah, sehingga sekarang, aku masih boleh bernafas dibumi tuhan ini. walaupun dipenuhi dengan masalah. namun aku tabahi jua untuk meneruskan kehidupan aku yang sempurna ini..

syawal masih panjang lagi tapi raya bagi aku tahun ini x semeriah dulu-dulu..
nape ek?? hurmm... sebab nya
==> assignment banyak..!
==> kasut raye xde...!
==> kawan-kawan xde jugak..!

huh.. bosan kan sebab sume nih xde dalam hidup..

tpi xpe, raya tetap raya kan..
ni meh aku tunjukkan sedikit photo-photo aku semasa raya 2010.. =)


with my sister~


with my mama



with adik n mama~

tu jer kot gambar yang aku dapat kongsi kan.. maklumlah.. xbanyak nak ambek gambar di pagi raya tu..sibok sikit sebab ada banyak tetamu yang dapat..hehe..raya tahun nih tema keluarga aku adalah biru.. al maklumlah kan~ warna kegemaran papa..
sepanjang raya aku ni.. tak kira lah raya pertama ke, raya kedua ke, ketiga, keempat ker.. hurm, bosan la jugak kot.. aku terperap dalam bilik jer keje.. xde keje lain lah.. online dan tidur je keje aku nih..hehhehe =)
tapi bab yang paling best bila kawan-kawan aku datang bertandang ke rumah aku..
SERONOK SANGAT!!! al maklumlah~ lama tak jumpa kan.. sebab aku kan belajar jauh di semenanjung tu..

hurm, last to say..
masih belom terlambat untuk aku ucapkan,
selamat hari raya maaf zahir dan batin =)

No comments:

Post a Comment