Thursday, September 2, 2010

RUMAHKU SYURGAKU

WAH..! ALHAMDULILLAH, AKHIRNYA AKU DAH SAMPAI KE TEMPAT ASALKU
aku bertolak tadi dari LCCT pukul 4.15p.m tapi lewat sampai ke airport Kuching dalam 30minit gitulah kena DELAY... tak tahu kenapa.. ..WATEVER LAH KAN.. yang pasti aku dah sampai dekat sarawak kan..haha..

tadi waktu di LCCT pun aku ada banyak sangat problem
nak nangis jer rasa nya tadi..tapi malu lah.. cos aku sorang-sorang jer tadi.. <== motif nak ngis?? haha..

tahu tak kenape?? tadi aku kene bayar caj for bag luggage aku.. tapi duit aku x cukup..dah puas call papa..mintak tolong papa.. then g ATM lagi.. barulah masalah aku settle..
biasalah aku nih bukan nya pandai sorang-sorang nih.. nak-nak lagi bila naik kapal terbang sorang-sorang..nak uruskan itu dan ini lagi..huh..!!

tapi bila dah sampai ke bumi KENYALANG tuu.. aku gembira sangat-sangat..
seronok bila dapat tengok muka mama, papa dengan sibling aku..! best-best..!!

No comments:

Post a Comment